28 d’agost, 2010

Diables de Granollers

Ahir a la nit van fer el primer correfoc per adults, aquesta nit hi ha un altre. Ahir em vaig ficar de plé, però tapat fins les celles, amb barret, mocador a la cara, roba texana, guants, barret ample, ulleres de protecció..... i a fer fotos des del primer plà. Vaig fer servir un ultra gran angular per agafar el màxim d'ambient des de tan a prop, però era complicat concentar-se amb les fotografies, tot i que la protecció que portaba era adequada el bullici de gent feia dificil la tasca de intentar fer les fotos adequades. Avuí les faré des d'una distància de "seguretat", i amb el teleobjectiu, per tenir unes altres perspectives, la qual també es interesant. De totes maneres recomano que us animeu alguna vegada a ficar-vos al correfoc, es una experiència interessant.


3 comentaris:

Marta ha dit...

Està molt bé, tota una experiència, i perillosa...!
La foto ha quedat molt xula, molt bonica.
Enhorabona!

Unknown ha dit...

Bona combinació... foc i fotografia... l'any que bé compta amb mi... jo també m'hi fico... malgrat fos difícil ha quedat molt bé!! Felicitats!!!

Consol ha dit...

Molt maca.