23 de maig, 2012

Sortida Nocturna

6 comentaris:

Consol ha dit...

Heu fet una publicitat magnífica de la sortida. Les fotografies són molt escaients.

Francesc ha dit...

Bona presentació, i tètrica molt tètrica!!!

Frederic ha dit...

Hem de portar alls ???

rafa fernandez ha dit...

Jo estic apuntat, però estic començant a tenir por.....i si no dormo? existeixen els vampirs? què vol dir això de l'assassí?
No se.....no se.....

Cesc ha dit...

Alls no crec però, no aniria malament anar en compte amb qui teniu al costat.
Sembla que l'assassí podria ser algú de nosaltres, i per el que veig, sembla tenir informació privilegiada.
A vegades les aparences enganyen, no se sap...

Jesús jg ha dit...

El pòster és excepcional. Felicitats. M'agrada molt. Ets un artista. Cada dia que veig la foto tinc malsons. Hi ha algú, no sé qui pot ser, que va darrera meu, s'amaga a les cantonades, ... Quina por! Sobreviuré a la nit de dissabte?