21 de setembre, 2012

NOTICIA! MUSEU DE FOTOGRAFIA DE GIRONA

Com a BONA NOTÍCIA d´avui!!

Em comuniquen des de l´Ajuntament de Girona, el Cap del Servei Documental, Arxiu i Publicacions, que avui es fa la presentació a la premsa de la INAUGURACIÓ DEL MUSEU DE FOTOGRAFIA DE GIRONA en format virtual.

La primera Sala l´han dedicat a l´OBRA DEL MEU PARE,   JOSEP BUIL MAYRAL.

Us poso l´enllaç per accedir al Museu.

Com ho heu de fer per entrar a la Sala de fotografies del meu pare ?

UN COP ESTEU AL HALL DEL MUSEU I ESTEU DAVANT DE LA SALA ON HI HA EL NOM DEL MEU PARE, HEU D´UTILITZAR LES 4 FLETXETES DEL TECLAT PER AVANÇAR, RETROCEDIR, DRETA, ESQUERRA, I EL RATOLÍ PER FER ELS GIRS I TAMBÉ PER AUGMENTAR UNA FOTO CONCRETA DE FORMA RÀPIDA.


Fàcil, és com un joc, i et mous per la sala per allà on vols per a veure totes les fotografies de la primera època  de Girona en blanc i negre. 


PROVEU-HO !!! VEUREU EL MUSEU VIRTUAL !!!

Una abraçada a tots !!
Marta


Cliqueu a la cinta d´informació que es mou on posa MUSEU DE LA FOTOGRAFIA DE GIRONA.
www.girona.cat/sgdap
www.girona.cat/sgdap/MFGI/MFGI.html


7 comentaris:

Juanjo ha dit...

Està molt bé l'exposició, aixó de fer exposicions virtuals te les seves aventantges!!, la foto d'Adan i Eva és molt divertida. Saps si es farà alguna exposició real? estaria bé anar a Girona per veure-la.

Marta ha dit...

Hola Juanjo !
Si es fes alguna exposició real m´ho diran, doncs
m´ho comuniquen tot. Aleshores ja us ho diria. Gràcies !!
Apa, quina foto de perfil més xula t´has posat !!! Sembla el logo d´una marca, la teva "marca JV " !!!

Francesc ha dit...

Molt interessen l’exposició, gracies Marta per compartir-la em nosaltres..

Jaume C. ha dit...

M'agradat molt, hi ha llocs que no han canviat, hem recorda les llargues passejades que hem fet durant els caps de setmana al llarg de vint anys. Enhorabona.

Jesús jg ha dit...

ncara no he pogut entrar. Quan clico al Museu, em surt una pàgina d'"Unity". S'ha de descarregar aquest programa?

Marta ha dit...

La primera vegada que hi vaig entrar, el vaig descarregar, però no sé si vosaltres també ho heu de fer, doncs cada vegada que hi entro, em surt la pàgina de Unity i tinc que esperar que carregui un minutet. si esperes, al centre de la pàgina surt una ratlla negre que va progressant i quan ha acabat, ja entres al Museu.

Marta ha dit...

HE AFEGIT UN ALTRE ENLLAÇ, AMB EL QUE HAURIEU DE SORTIR DIRECTAMENT AL HALL DEL MUSEU. L´HE PROBAT I FUNCIONA.
SI ABANS SURT LA PÀGINA DE UNITY, S´HA DE DEIXAR QUE CARREGUI PER UNA RATLLA QUE SURT AL MIG QUE VA AVANÇANT DURANT MIG MINUT. A MI EM SURT SEMPRE I HAIG DE DEIXAR QUE CARREGUI I JA ESTÀ, ENTRES AL MUSEU.

ESPERO QUE ARA POGUEU ENTRAR MILLOR. JA M´HO DIRÀS JESÚS SI HAS POGUT ENTRAR.