13 d’octubre, 2012

Un somini fet realitat !!


Fa uns quants anys...,  de joveneta, vaig pujar amb el meu cotxe fins a dalt de tot a Aigües Tortes, on hi ha el LLAC DE SANT MAURICI.
En tinc unes fotos històriques,
 amb la petitona motxilla i la guitarra a coll com sempre !!
Un entranyable record d´aquell indret,  d´aquell llac,
d´aquella natura majestuosa i alhora acollidora,
un bonic racó de pau !

Fèia anys que volia tornar-hi i passaven els anys....
Ara, per fi ho he aconseguit !!
 HE REALITZAT UN PETIT SOMNI !!
 Aquí estic, feliç, malgrat la calipàndria que portava al damunt,
asseguda en aquesta branca
d´un arbre del Llac de Sant Maurici !

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

M'alegro molt de què hagis fet realitat aquesta tornada a un lloc que et porta tans bons records. Soposo que tornaries a "veure", a recordar l'estada de molts anys enrera. Bonic lloc per a recordar.