30 de desembre, 2012

Nombrosa sortida al Museu Olímpic


10 comentaris:

Marta C ha dit...

m'encanta !

Marta ha dit...

Molt bona Jesús!!!!!!!!! A mi també m´encanta!!!!!!!!

Jaume C. ha dit...

Vista en petit sembla que érem un munt de gent després no érem tants. Molt bona.

Cesc ha dit...

Hauré d'anar a l'oftalmòleg. Em sembla que hi veig doble. Molt bona Jesús!.

Marta ha dit...

Cesc, no hi veus doble, hi veus triple !!

Jose Luis ha dit...

Felicidades Jesus, es una foto muy chula. Eres un crack.

Juan Martinez Ceba ha dit...


Muy buena Jesus, me gusta mucho.

Unknown ha dit...

Molt bona idea Jesús... però... sempre hi ha un però... oju amb les capes... a la part dreta de la foto crec que al Rafa li falta un peu i jo sembla que estigui volant i crec que també em falta un peu... :-)

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jesús jg ha dit...

Gràcies pels comentaris, principalment a Martina que em dóna consells i m'ensenya els errors. El peu del Rafa ja l'havia vist, està molt clar, i pensava corregir-ho, però ja havia penjat la foto i no vaig voler retocar-la.